Kultovní MPV od Citroënu
V květnu 1968 ohlásil Citroën zcela nový víceúčelový lehký čtyřsedadlový vůz Méhari, určený pro použití v terénu. Jako základ pro jeho vývoj posloužil osvědčený Citroën 2CV. Méhari měl však zcela odlišnou otevřenou karosérii vyrobenou z plastů s odnímatelnou střechou připevněnou na trubkovém rámu. Naopak shodný s 2CV6 byl plochý dvouválec o obsahu 602ccm pod kapotou.
V letech 1980 až 1983 se v nabídce krátce objevila i verze s pohonem všech čtyř kol, která pak i díky mimořádně nízké hmotnosti vozu umožňovala skvělou prostupnost terénem.
Ve filmu Četník a mimozemšťané
Poznámka: Karosérie: otevřená čtyřmístná s motorem vpředu Motor: vzduchem chlazený plochý dvouválec s obsahem 602ccm Výkon: 29k při 5750 ot/min Točivý moment: 38Nm při 3500 ot/min Náhon: na přední nebo na všechna čtyři kola Převodovka: manuální čtyřstupňová Maximální rychlost: 101 km/h
Náhradní díly na tento model najdete zde:
http://www.mehariclub.com/catalogues/catalogue_mehari.htm
Starší model MÉhari
Vyráběly se dvoumístné a čtyřmístné verze v několika málo barevných odstínech. Zelená, béžová, oranžová, červená.
Méhari 4x4 zvládlo nenaložené velmi slušné stoupání. Naložené? To už taková sláva není
A toto se vyrábí dodnes u firmy Mehari club chassis, nebo Vám dovezeme nějaké starší.